The Definitive Guide to نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

در این مورد بیشتر بخوانید: لیمیت اوردر و استاپ لیمیت چیست؟

از آنجایی که انتخاب روش خرید و فروش تاثیر بسیار زیادی بر سود دهی سرمایه گذاری افراد و کاهش ریسک آن ها دارد لذا در این مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین پرداخته شده است .

مبلغی را که می‌خواهید جهت خرید ارز مربوطه هزینه نمایید، وارد کنید. فرض می‌کنیم کیف پول ریالی خود را ۱۰۰ هزار تومان شارژ نموده‌ایم.

جدای بحث چیستی ارزهای دیجیتال، به‌عنوان یک فناوری، قانون می‌تواند پیگیری‌های لازم را تا جایی که ممکن باشد انجام دهد.

به عنوان مثال در صرافی کوینکس، پس از آنکه حساب خود را شارژ کردید، (یعنی تتر یا هر ارز دیگری را به آن انتقال دادید) می‌توانید با جستجوی ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید اقدام به خرید کنید.

در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد.

پس از احراز هویت در صرافی می‌توانید حساب خود را با کارت بانکی خود به‌صورت آنلاین شارژ کنید و با ثبت سفارش خرید بیت کوین بخرید.

تا اینجا شما با نحوه خرید یا فروش ارز دیجیتال با نوبیتکس آشنا شده‌اید. در این مرحله می‌خواهیم نحوه ساخت کیف پول نوبیتکسی را نیز به شما آموزش خرید ارز دیجیتال معرفی کنیم. با مشخص نمودن کیف پول برای هر ارز، یک آدرس به آن اختصاص داده می‌شود. حال می‌توانید از این آدرس، برای انتقال موجودی به آدرس کیف پول‌های دیگر در هر کجای دنیا استفاده نمایید.

ارزان‌ ترین روش خرید بیت کوین چیست؟ پاسخ این سوال نسبی است؛ اما از یک دیدگاه کلی، برخی از افراد به‌طور مستقیم از استخراج‌کنندگان (ماینرها) بیت کوین می‌خرند که به این ترتیب دیگر نیاز به پرداخت کارمزد و هزینه‌های اضافی به صرافی‌ها نیست.

این کیف پول‌ها یک ابزار سخت افزاری هستند که به فلش مموری‌های رایج نیز شباهت دارند. اگر دارایی‌های زیادی دارید و قصد دارید سرمایه‌ گذاری بلند مدت داشته باشید، کیف پول سخت افزاری بهترین انتخاب برای شما است، البته این کیف پول‌ها ‌قیمت نسبتا بالایی دارند.

در نگاه اول شاید ترید در بایننس گیج‌کننده به نظر برسد؛ اما با چند ساعت کارکردن و انجام چند معامله آزمایشی، به خوبی آن را درک خواهید کرد.

محمد آذرنیوار زمان مطالعه: ۹ دقیقه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

آموزش ارز دیجیتال به صورت گام به گام و نحوه سرمایه گذاری

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار مالی نسبتا جدید است که کار خود را با پیدایش بیت کوین در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد. ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی‌ها ماهیت فیزیکی ندارند یعنی شما اگر ارزی مانند بیت کوین را بخرید، سکه دریافت نخواهید کرد، درواقع اصلا هیچ سکه‌ای در این بازار وجود ندارد و اطلاعات شما در کیف پول دارایی شما را نشان می‌دهد.

Report this wiki page